MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 marca 2013

Po prostu Go spotkaj

Dzisiejszej nocy, właściwie nad ranem, śniło mi się, że dostałam SMS-a od kogoś, kto wiem, na pewno do mnie nie napisze. Patrzyłam na ekran telefonu i nie mogłam uwierzyć w to, co się stało. Z tego wielkiego zadziwienia nie zdążyłam otworzyć wiadomości, bo musiałam natychmiast odłożyć telefon. Widziałam układ słów i zdanie zapowiadające wiadomość, ale nie "zakodowałam" znaczenia. Po prostu nie przeczytałam. Kilkakrotnie w ciągu dnia zastanawiałam się, co kryła w sobie ta nieodczytana wiadomość.
Teraz wiem. Na stronie internetowej zobaczyłam to zdanie napisane przez nadawcę SMS-a, którego nie było. Przeczytałam. Już wiem. Choć możesz mi nie wierzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz