MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 kwietnia 2012

Ziarnko wiary

I Samboraga jest współautorką jednego z czterech blogów, które wspomniane w poprzednim tekście Papieskie Rady zaprosiły na ubiegłoroczny Meeting Bloggerów do Rzymu.

I tylko w jednej z czterech kwater "Okna na cztery strony świata" jest  Samboraga. Podobnie, jak każda pozostała kwatera zajęta jest przez jedyną i niepowtarzalną osobę - chociaż nie poznałam wszystkich...

Cały czas nie chcę tego zrozumieć.
Tego, jak bardzo przejmuje mnie los osoby, której w życiu nie widziałam na oczy. Zawieszona pomiędzy życiem a śmiercią po ciężkiej operacji serca czeka na rozwiązanie. Nadzieja jest wszędzie. Nie tylko w wielkim mieście. Jest w wielu sercach, w tym także i w moim. Obca mi kobieta walczy o ziemskie życie, by mogła być matką dla dorastających synów.


Boże mój – Ty wszystko możesz
Możesz umrzeć na krzyżu z pokorą
i zmartwychwstać w chwale
Możesz kochać miłością bez granic
i przebaczać – za nic.
Daj mi siłę, hart ducha
daj mi ziarnko wiary
bym pokonał słabości,
bom jest człowiek mały…(D.W.)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz