MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 czerwca 2013

Człowiek - to brzmi dumnie

To Druhna Justynka:

Gdybym mogła, podskoczyłabym do Nieba…
 Czerwiec 25, 2013…i dla każdego z Was przyniosła stamtąd solidną garść niebiańskiej materii… To, co się dzieje w moim domu, w moim mieście, dookoła… Poddaję się jako polonistka- zawsze mówiłam dzieciakom w szkole, że język polski jest bogaty. Guzik prawda, myliłam się! Jest ubogi i niedoskonały! Bo jak mam opisać to, co się dzieje????? Jak mam opisać swoje szczęście????? Jak mam WAM DZIĘKOWAĆ????? Przecież żadne ”dziękuję”, żadne “jesteście wielcy”, żadne “kocham WAS” nie odda nawet w procencie tego, co czuję ja, Mamusia, Madzia, Robert i Blanka.
Zatem uśmiecham się do Was całą sobą szczerze, z dumą i szacunkiem, że mam takich Przyjaciół. I od każdego z WAS, którzy zostaliście moimi Przyjaciółmi w ostatnich dniach.



Blog dh. Justyny




Teraz najbardziej potrzebna jest modlitwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz