MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 stycznia 2013

Zapach babci

Synek wciągnął głęboko jakiś zapach i powiedział z rozrzewnieniem:
- Tak pachniało u babci w szafkach w kuchni.
Wąchał właśnie jakiś kuchenny specyfik, który jednak mi samej żadną miarą nie kojarzył się z zapachem kuchni Mojej Mamy.
- Starzejesz się - powiedziałam, bo od jego nostalgii powietrze zrobiło się aż gęste. Zwłaszcza, że Synek był 8-letnim chłopcem, gdy odeszła Moja Mama, więc takie odgrzebywanie zapachów z wczesnego dzieciństwa jest jednoznaczne.
Szybko musiałam zrewidować swoje poglądy na temat psychologicznego aspektu wspomnień przywracanych za pomocą zmysłów, kiedy Maleńka Wnuczka powiedziała przed ekranem komputera w swoim domu:
- Babciu, moja bluzka pachnie tobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz