MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 maja 2013

System Plusa

- Dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć, dlaczego dostaję SMSy od Waszej firmy telekomunikacyjnej z groźbą obciążenia mnie "umowną karą"? Właśnie skończył się okres umowy i myślałam, że naturalnie wygasa, tak mnie zresztą informowano, gdy podpisywałam.
- Jest pani zobowiązana powiadomić nas o rezygnacji z umowy, poza tym jeszcze się nie skończyła.
- Przecież podpisywałam umowę na 36 "doładowań", "doładowałam" nawet 38 razy, więc moim zdaniem logiczne jest, że mogę zrezygnować, skoro umowa przestała obowiązywać?
- Umowa pani opiewa na 42 doładowania, owszem "doładowała" pani 38 razy i w związku z tym ma pani jeszcze 6 obowiązkowych "doładowań".
Polemizowałam na temat ilości "doładowań", ale poddałam się, bo nie miałam umowy przed sobą. Skupiłam się na matematyce. Z tym u mnie nie najlepiej, ale bez przesady!
-  Dobrze, proszę pani. Jestem gotowa uznać, że podpisałam umowę na 42 doładowania, zwłaszcza, że pani ma przed sobą całe moje konto, ja nie mam w ręku umowy. Ale proszę mi powiedzieć, czy to pani, czy reprezentowana przez panią firma wymyśliła jakieś nowe zasady w arytmetyce?
- Ja panią informuję, że ma pani jeszcze 6 obowiązkowych "doładowań".
- Ale jakim cudem??? - pytajnik trwał w nieskończoność?
- Już pani tłumaczyłam: podpisała pani umowę na 42 "doładowania", wykonała pani 38, więc zostało jeszcze 6. - Powiedziała głosem, jakby właśnie informowała mnie o odkryciu Ameryki.
- Czy my obie na pewno potrafimy liczyć?
- Ja czytam z systemu.
- To proszę w takim razie zamknąć oczy i wykonać w głowie to proste działanie.
- Po raz kolejny panią informuję... ble, ble, ble... jeśli pani jest niezadowolona z konsultacji może pani złożyć reklamację.
- Proszę pani. Jeszcze raz. Spokojnie. Zapiszmy równanie, albo odejmijmy. Jak pani, albo system, którym się pani posługuje liczy, że wychodzi 6?
- Ponieważ do przedłużenia umowy pierwsze i ostatnie doładowanie się nie liczą.
- Ale ja nie chcę przedłużać umowy!!! Ja ją właśnie chcę zakończyć!!!
- Może pani złożyć reklamację, ale taki jest regulamin i nic to pani nie da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz