MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 listopada 2013

4 dni

Nocą... na 4. dzień... pewnie to były życzenia, dostałam maila ze studyjnym nagraniem piosenki, którą już raz dostałam, nagraną podczas próby. To Młody Jerzynka, o istnieniu którego do tamtej pory nie miałam pojęcia, skontaktował się kiedyś w wirtualnym świecie. Tak pięknie napisał wtedy o swoich najwcześniejszych tęsknotach za CISOWCAMI - drużynie brata, o upragnionej chwili przyjęcia w poczet członków I Chorągwianej Drużyny Drużynowych, że musiałam się popłakać. Płakałam czytając maila. Kiedy słuchałam piosenki ryczałam jak bóbr. Nic, że nagranie było z próby, jeszcze nieprofesjonalne - przecież do takiego grania i śpiewania nawykłam. Młodemu Jerzynce muzyka grała w duszy od najwcześniejszych lat, bo ponoć przy powrotach brata zawsze wypytywał o Marka C., czy napisał nową piosenkę, czy choćby śpiewał coś nowego.
Młody Jerzynka zamieszkał daleko. Z daleka tęskni się bardziej. Jego tęsknota ubrała się w pieśń*, która wzrusza. Szukał CISOWCÓW, aż znalazł się tutaj. Sprowokował mnie do jakże miłej i przyjemnej pracy. Mając tak piękną pieśń o tęsknocie za przyjaciółmi postanowiłam pomiędzy słowami i akordami umieścić ludzi i symbole. Sięgnęłam do mojego własnego archiwum i wygrzebałam nieco staroci, które musiały uzupełnić pieśń. Całe popołudnie pracowałam, aż zabrakło piosenki - tak dużo obrazów miało status "konieczny". Młody Jerzynka przesłał kolejne pieśni, które wnet znajdą się na płycie. Pracowałam, pracowałam i pracowałam, ale filmu dziś nie załączę, bo YT  napisał mi tak: "To trwa dłużej niż powinno. Twój film został umieszczony w kolejce i zostanie przetworzony, gdy tylko to będzie możliwe." Kolejki do przetworzenia filmu... koniec świata!

Jerzynko, dobrze, że zatęskniłeś!

Chusta CISOWCÓW

Do mojej zamrażarki nie zmieści się już nawet kartka z zeszytu... ale kto by ją tam wkładał?

sł. i muz. Marzena Chabowska, ALAYA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz