MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 września 2012

Ogrom normalnej dziwności


18.09.2012

Nocą, po przeczytaniu Ojca Grzegorza, zastanawiałam się ile ludzi na świecie jednocześnie ma takie same odczucia. Ile, niezależnie od tego czy się znają, czy nie, przeżywa to same smutki i radości.
Kiedyś, przed laty, dzięki przypadkowi (?) odnalazłam w sieci człowieka, odnalazłam jego blogowe zapiski, z którymi mogłam całkowicie się utożsamić. Czytam go do dzisiaj i pomimo dzielącej nas odległości, pomimo nieznajomości, znowu wczoraj przeżywaliśmy ten sam ból. Często przeżywamy takie same radości, jednak wczoraj identyczny ból był naszym udziałem. I zapewne sama nie umiałabym trafniej ubrać go w słowa. Siedziałam po mojej stronie monitora i już się nie dziwiłam, że ktoś czuje jak ja, mówi jak ja i jeszcze o tym pisze. Bo przecież jesteśmy dziećmi jednego Boga.
Chciałam podzielić się moją radością z wielkiego daru jakim jest dla mnie Ojciec Grzegorz. I zapewnić, że w sieci naprawdę można znaleźć to, czego się szuka.  Jeśli się szuka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz