MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 maja 2012

... i owoc przynosili...

Komu jest blisko do Wadowic zapraszam w najbliższą w sobotę 19 maja o godzinie 18.00 do Wadowickiej Biblioteki Publicznej na spotkanie autorskie.
Dla tych, którym bliżej do Nowego Sącza, spotkanie odbędzie się w Miejskim Domu Kultury (dawny Dom Kultury Kolejarza) 11 czerwca również o godz. 18.00




Nie byłoby tego bloga, gdyby nie zaświtał mi pomysł napisania książki "Anioły Mojego Dzieciństwa". I gdy uświadomię sobie, co zdarzyło się w moim życiu od tego czasu, to aż mi się kręci w głowie. Wszystko, co się wydarzyło i co nadal się dzieje jest niesamowitą podróżą w przepiękny świat spełniających się marzeń, które pojawiają się jak płatki kwiatów wiosną w sadzie.

Wiem, że pomysł nie został wyssany z palca, że zapał do pracy i systematyczność nie są moją zasługą, że opowieści płyną lawą za wyższą przyczyną. Wszystko od samego początku jest wielkim darem, który wciąż otrzymuję.
Ksas przesłał na dzisiaj słowa: "Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili...". Nie my Jego, ale On nas. To trudne. Chciałoby się, żeby było odwrotnie.
Rozumiem i z pokorą, i radością pochylam głowę i dziękuję. 




Będę zaszczycona obecnością miłych czytelników mojego bloga na jednym ze spotkań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz