MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 listopada 2011

Nie przychodź do mnie we śnie

Ta obecność jest niepożądana.
Spokój wypełnia zazwyczaj mój sen, a wszelkie niepokoje wywołują zamieszanie i niepotrzebną gorączkę. Wichry, które rodzisz, niech lepiej wieją w kosmicznej nicości, miast burzyć moje poczucie bezpieczeństwa, które musiałam budować w bólu samotności. Bo we śnie, bardziej niż kiedykolwiek w życiu, jest się samotnym.
Nie przychodź do mnie we śnie, gdyż jesteś niepokojem. A ja błękit nieba będę oglądała, głowę podnosząc do góry, gdy zechcę. Gdy sama zechcę.
Nie przychodź do mnie we śnie. Niepokoju - Szyderco i Błaźnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz