MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 marca 2011

Chwilowa przerwa. Wymuszona warunkami niezależnymi.

Wszystkich moich czytelników proszę o cierpliwość i wyrozumiałość w stosunku do mojej chwilowej niemożności pisania, jakże ulubionych tekstów, tu na tej stronie.
Przyczyna jest prozaiczna: Starostwo Powiatowe oraz Gminy z terenu powiatu ogłosiły teraz konkurs na realizację zadań powiatowych i gminnych dla organizacji pozarządowych. Nowy wzór tzw. "oferty konkursowej" wyczerpuje mnie bardziej, niż stary wzór, zawiera dużo więcej rubryk opisowych, a do tego postanowiłam (w ramach rozwoju osobistego) zmierzyć się z finansową częścią projektu, czego nigdy do tej pory nie czyniłam. O ile przy pisaniu projektów do miasta, na których udało mi się (przy współudziale koleżanki) zarobić 27 tys. zł na działalność dla hufca, gotował mi się mózg, parował i zdawało się, że rozwali mi się na miliony kawałeczków, tak teraz odczucie to jest chyba zwielokrotnione. Ale do walki zagrzewa mnie to moje zadanie dla rozwoju osobistego. Nie dam się! Kto nie potrafi? JA???
Sama tęsknię za powrotem do krainy beztroskich wspomnień. Będę niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz