MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 lipca 2014

Ogłaszam konkurs

W jakim celu hakerzy zaatakowali witrynę z moim blogiem na bloggerze? Oczekuję odpowiedzi w dwóch kategoriach: najciekawszej (to taka kategoria z literatury fantastycznej) i najbardziej prawdopodobnej (to może bardziej z literatury fachowej). W drugiej kategorii mam dwa osobiste typy, ale chciałabym otrzymać propozycje od Czytelników. 
Grzebiąc w panelu administratora dokopałam się narzędzia dla webmasterów i stamtąd dowiedziałam się, że to, co spotkało moją witrynę, to jeden z najbardziej typowych ataków hakerskich. Postępowałam zgodnie z zawartymi instrukcjami wykonując 7 kroków, które miały oczyścić witrynę ze złośliwego oprogramowania, ale o ile większość była dedykowana dla osób bez doświadczenia webmasterskiego, to wystarczyło, by dwie były dla średniozaawansowanych, a jedna dla zaawansowanych, bym straciła wiarę w to, że poradzę sobie samodzielnie. Tymczasem okienko z komunikatem JavaScript się nie pokazuje, ale właśnie co przebrnęłam przez te kroki usuwania skutków ataku, więc jeszcze wszystko się może zdarzyć. 
Czekam więc na komentarze z odpowiedziami w dwóch kategoriach. Może być ciekawie. W tym miejscu powinnam zapewnić o nagrodzie dla zwycięzcy. Ale, mówiąc szczerze, nic innego prócz lodów u Argasińskiego nie przychodzi mi do głowy. No bo, czy ktoś by chciał wygrać golonkę mojej roboty? 
Dobra. Zwycięzcy wygrywają golonkę (po jednej w każdej z kategorii).  I jeszcze zwycięzca w drugiej kategorii będzie mógł osobiście wyrugować złośliwe oprogramowanie z mojej witryny. Już tak na zicher. 
Termin nadsyłania odpowiedzi: do końca wakacji.
Rozstrzygnięcie: natychmiast po wakacjach. 

Skład jury powiększa się o załączone w komentarzach najlepszych komentarzy emotikony świadczące o oddaniu pozytywnego głosu na najlepszy komentarz. Niepozytywnych emotikon i komentarzy nie należy stosować w myśl biblijnej nauki: "Szukajcie dobra, a nie zła, abyście żyli."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz