MOTTO

"Powiadają przecie:
nie dla bryndzy bryndza
nie dla wełny wełna
ani pieniądz nie dla pieniądza".
(St. Wincenz "Na wysokiej połoninie")

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 lutego 2012

Dotyk miłości

Lubię widzieć, jak mnie kochasz.
Lubię wiedzieć, że mnie kochasz.
Lubię pławić się w Twoim uwielbieniu do wszystkiego, co niezmiennie jest mną.
Lubię przeglądać się w twoich oczach.
Lubię twoje pocałunki.
Lubię, kiedy przychodzisz do mnie we śnie.
Lubię pływać w oceanie złożonym z błękitu nieba, które utonęło w morskiej kipieli.
Lubię dotyk twoich dłoni.
Lubię barwę twojego głosu.
Lubię patrzeć, jak pracujesz.
Lubię czuwać nad twoim snem.
Lubię słuchać twoich opowieści.
Lubię pieśń płynącą z twego serca.
Lubię chmury nad twoim czołem.
Lubię kiedy jesteś.
Lubię kiedy cię nie ma.
Lubię czekać na ciebie.


Lubię, kiedy wypełniasz miejsce i czas, myśli i pragnienia.

Dotykam ciebie.
Dotykając ciebie, dotykam miłości. 
Moje dłonie dotykając widzą i czują, i słyszą, i smakują. 

Patrzysz na siebie, kiedy moje dłonie rysują twój profil.
Czujesz zapach mojego dotyku każdym zmysłem.  
Słuchasz opowieści moich dłoni śpiewających pieśń o tobie.
Smakujesz rozkoszy starego wina upojony moim dotykiem. 
Cały drżący czekasz na etiudę mojego dotyku.

A ja dotykam miłości. 
Dotykając miłości, dotykam ciebie.
Moje zmysły na opuszkach palców przesuwają się delikatnie kreśląc linię twoich ust...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz